Кавова подорож.

Наш тріп розпочався з міста Лева. Ми відвідували кав’ярні і мене особисто вражав дизайн, інтер’єр і те що вони розташовані не на площі Ринок чи біля оперного, а у віддалених точках. Звичайно, Орест там поцінював каву, я теж пробувала різні напої. Як ми знаходили ці кав’ярні? Все просто – мобільний додаток Forsquare завжди виручить і підкаже. У ввечері зайшли у “Правду”, там якраз вібувався живий концерт, відпочили, насолодилися атмосферою і вирушили до моєї бабці додому, адже поїзд мав бути о 1.00.

Приїхавши в Одесу зразу враження двояке. Не виглядало воно на відпочинкове містечко, де все так гарно. Поселилися в хостелі під назвою “Hipstel”( ціна 200 грн за ніч ), далі пообідали і продовжили кавові візити. Хочу сказати, що кав’ярня, яка мені найбільше сподобалася – Білий кит, простота дизайну заполонила мою душу. Наступні три дні відбувався кавовий чемпіонат баристів, також ми багато гуляли, розмовляли, насолоджувалися атмосферою, а ще звичайно що – сварилися, ну бо як без того?

Моя думка щодо Одеси: я б сюди не хотіла їздити на море, бо тут все загаджено, атмосфера якась не така, це місто більше для “тусовочних людей”, мені більше до вподоби Затока, там було затишно, не надто багато відпочиваючих, мені там комфортно.

Та я вважаю, що коли ти вже десь побував – потрібно розвідувати нове. Багато людей каже: ой то так дорого, та де закордон, краще я поїду десь в Одесу. Скажу по своєму досвіді – в Одесі дужеее дорого. Якщо бронювати все заздалегіть, то відпустка закордон вийде дешевою. Звичайно, за 1-2 місяці ви не знайдете дешевих варіантів, потрібно роздумувати куди їхати за півроку якнайменше. Сама знаю що це важко, особливо коли це компанія і ніхто ніколи не знаю, коли він зможе, але це хороша звичка – вміти планувати, отже якщо ви цього навчитеся, тоді це буде приносити задоволення і відпуска буде ідеальною. Якщо хтось забувся – нагадаю, що чудовий сайт для пошуку дешевих авіарейсів – https://www.skyscanner.com.ua

Дякую, що читаєте мене!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

