Італія моїми очима.

ДЕНЬ 1: почали ми нашу подорож з аеропорту Венеції, далі поїхали забирати машину, яку забронювали заздалегіть і вирушили в маленьке містечко Доссон. Приїхавши, нам дуже сподобалися апартаменти і ще собака господині (джек-расел – то любов), замовили їх, звичайно, завдяки Airbnb. Поки ми поговорили з власницею та перенесли речі, було вже “пізно” 20.00, спитавшися де хороша піца, відправилися в центр містечка. Перше, що вразило – все закрито, тільки та найкраща піцерія відкрита (ще б ми її не могли не помітити, адже вона була там одна). Сівши в ресторан (так-так ресторан-піцерія) зрозуміли, що італійці не дуже хочуть вчити англійську.

ДЕНЬ 2: вирушіли у місто Тревізо. Місто вже було велике порівняно з попереднім, залишили машину на безкоштовній парковці, намазалися кремом 35+, і пішли в центр, зайняло нам це 20-30 хв, але це того вартувало, адже ти йдеш по вуличкам де живуть люди, бачиш все з сторони, все спокійно. Центр Тревізо дуже красивий, там є канали ( дуже подібно до Венеції), італійські дворики (такі як на картинках), красиві будівлі і ти хочеш там залишатися, і насолоджуватися тією атмосферою. Близько другої години дня ми вже не витримували ходити по жарі і пішли до машини, щоб відправитися до моря. Дорога до Дюна Верде була легкою і з очікуванням моря.

ДЕНЬ 3,4,5,6,7: ми провели ці дні на морі, насолоджуючись дуже-дуже соленою водою (перший раз купалася прям в такій, що очі виїдає, соленій воді). Деколи падав дощ, їздили в інше місто на шопінг, ще була настільки жара, що в 10 ми тікали з пляжу, і до 4 не можливо було нікуди вийти, ще купалися в басейні, збирали ракушки на морі, рятували мідій, бачили пару величезних медуз. Також справляли мамине день народження. Найгірше, що сталося на пляжі – це те, коли один дядько чуть не потонув, його врятували, завдяки мужчині який зауважив, що той бризкав водою, щоб його побачили і побіг до рятувальникі, його спасли, викликали швидку, як ми зрозуміли, що серце на пару секунд зупинилося, але лікарі врятували. Після того випадку рятувальники не відходять від свого посту і контролюють все. Забула розказати про Венецію: ну що ж, ми приїхали туди пізно о 5, всі туристи вже збиралися додому, а ми насолоджувалися містом без туристів ( їх було достатньо, але не така кількість як в день). Всі магазини були закриті, тільки кафе, реторани чекали клієнтів. Венеці вночі прекрасна, раджу її відвідати вдень і вночі, відчуєте наскільки це місто відрізняється.

ДЕНЬ 8: вирушили до гір, але як втрати день і десь не побути ще? Отже, ми поїхали спершу до одного замку, як це було страшно, я вам не передам, адже там такі були повороти і ти коли бачив обрив, то думав що вже нікуди не доїдеш, далі поїхали в містечко Белуно, воно передає повністю Італію, не поспішаючих людей і розслаблену атмосферу. Далі наш шлях був до нашої домівки на 3 дні. Приїхали туди і це така краса, гори поряд, будинок зроблений в старому стилі, але так було атмосферно. Пішли повечеряти в місцений ресторан, на улюблену піцу і морепродукти. Коли дійшло до спання , то попросила, щоб батьки спали в нашії кімнаті. Так, я боягузка, а ще це будинок в горах, ще б якийсь звір зайшов.

ДЕНЬ 9: АЛЬПИИ… поїхали ми до австрійського кордону, щоб побачити ту красу, вже ближче до пункту призначення почався австрійський стиль і це мені ще більше сподобалося, а про гори можна говорити вічно: вони скелясті і разом з тим з лісами, громадні, чудові, а ще є дуже багато озер….. еххх вражаюче, в Альпи потрібно їхати обов’язково. Ми на місці і батьки розуміють, що вони забули собі термальну білизну, це була велика помилку, адже було 5 градусів, та ми почали ходити і ставало тепліше, було дуже багато німців,австрійців і італійців. Висновок з цієї однодневної подорожі : не потрібно зупинятися на побаченому, треба рухатися дальше, мріяти і робити все, щоб втілювати їх у життя!!!

ДЕНЬ 10: по дорозі до аерпорту, заїхали в Віторіо Венето, ми ,як справжні італійці, випили чашечку кави, прогулялися прекрасним містом і вирушили додому на Україну. Батьки сказали, що це ідеальне містечко для старості, гори, природа, прекрасна архітектура, мало людей .

ДЯКУЮ, ЩО МЕНЕ ЧИТАЄТЕ! Я СТАРАТИМУСЯ ТІШИТИ ВАС НОВИМИ РОЗПОВІДЯМИ!