Як запланувати літо? Як себе розважити?

Усі ми чекаємо цієї пори року, коли вже почнеться відпочинок від університету або школи та часто буває так, що наші сподівання не виправдовуються, адже ми покладаємося тільки на спонтанні поїздки, а самі не прикладаємо зусиль щодо планування літа. Я являюся тою людиною, яка любить, щоб все більш менш було запланове, але теж отримую величезне задоволення від несподіванок.

Мої невеличкі поради: потрібно до “відпускти” готуватися заздалегіть, мій тато завжди старається придбати білети на літо в січні-лютому, тому що вони коштують набагато дешевше. Якщо ви подумаєте:”Блін а як я можу знати, що буде в липні чи в серпні?!”. Відповідь проста: якщо ви запланували з 1 по 10 поїхати з батьками/друзями на море, то будете підлаштовувати свої плани під ці дати. Звідки варто летіти ? Якщо ти шукаєш білети заздалегіть, то можна дивитися з Києва, Івано-Франківська (на приклад якщо дивитися на півроку вперед за білетами в Грузію, то вони коштують 1000 грн – мало авжеж), також можна з Варшави, бо там дійсно є вигідніші пропозиції. Хороший сайт який Вам допоможе це – https://www.skyscanner.com.ua , на приклад: вписуєте виліт з Києва, куди – там є функцію “Усюди” і вибираєте “Найдешевший місяць” або вибираєте потрібний Вам місяць. Звичайно ще безцінний сайт –  https://www.ryanair.com/pl/pl/ , та якось мені вже більше подобається skyscanner.

Як розважатися під час буднних днів? Перший варіант – похід в гори, якщо ви ще не піднімалися варто взяти того хто знається в цьому, адже потрібно вміти орієнтуватися в місцевості, ставити палатки, розпалювати вогонь. Зазвичай на такий випадок не потрібно багато грошей, якщо у вас є хоча б спальник та наплічник, взагалі все спорядження можна взяти на прокат ( в ІФ у “Горганах” ). Подорожі Україною – це те ж щось незвичайне, я от планую поїхати в Одесу ( там ще не була) , Тунель Кохання, який знаходиться в Тернопільській області. Також є багато безкоштовних заходів (зазвичай вони проходять у Львові, але білет в загальному вагоні коштує близько 20 гривень, тому не вважаю це проблемою).

Відкрий щось нове у собі: вибери якісь курси для себе, щоб пройти за літо (на своєму зимовому прикладі розкажу, що побачила курси Art of Storytelling, мені здалося це цікавим і я почала їх проходити, там розказували про те як виникали ідеї і звідки вони беруться, зараз повинно було вийти продовження і я знову візьмуся за це, бо хочеться пізнавати себе з різних сторін – ті курси https://www.khanacademy.org )

Не знаєш що робити – поїдь в табір, це безцінний досвід, який виховує тебе. Спробуй знайти програму обміну на літо. Піди працювати, якщо маєш можливість.

Дякую Вам, що читаєте мене! Це був невеликий перелік справ, які можна зробити літом)

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

