Від початку…

Чи важко мені було переїхати в країну? Чи я скучала? Домашня я дівчинка?

Перше скажу Вам точно, що переїзд в іншу країну дався  трошки не просто, бо важко було усвідомлювати той факт, що потрібно розлучатися на довгий період з хлопцем, а також якби це  негарно звучало, але за батьками не так сильно сумується (але з переїздом більше починаєш цінувати батьків і взагалі розуміти, що для тебе робиться все і даються найкращі можливості, за що я їм і завдячую). Для мене нова країна, знайомства та пошук друзів не стало проблемою, адже маю безцінний досвід такий як табір та самостійні поїздки. Можливо Ви скажете, що це не те саме, але табір нас вчить як бути без батьків місяць, як “відповідати за своє життя”, як знаходити друзів і взагалі  можна зрозуміти чи ти лідер по життю. Дякуючи Артеку я стала більш самостійною, товариською і також  познайомилася з людьми з різних куточків України і Росії. Також поїздка в Штати з танцювальною командою теж дала свої плоди, адже вже була “доросла” (15 років) і за собою дивилася тільки я. Отже, приїхавши у Варшаву в мене з’явилися незнайомі сусідки , поїхавши в університет я прийшла на пару (ледве зрозуміла що до чого якби не знайомий, то подумала б що пар немає) і сіла біля двох дівчат з якими познайомилася та якось вони не зовсім охоче поговорили зі мною. Та надію не втратила, пішла на другу пару і почала шукати “подруг” (це процес не одного дня, тому будьте готові). Звичайно, у мене були друзі з Франківська у Варшаві, тому перший період гуляла з “рідненькими кровинками” , а потім кожен увійшов у свою колію і та утворився свій власний круг друзів (я вважаю це нормальним явищем).

Далі покупки в магазинах….ти просто виходиш і думаєш скільки ж я потратила. Ціни шокують, бо не привик, що купляєш продукти самостійно (у мене вдома закупи роблять батьки) і за один похід виходить 40-50 злотих (багато продуктів). Та згодом розумієш цей ефект “дорого” і привикаєш.  Якщо важко розпоряджатися грошима, то варто записувати свої покупки (це найкращий  спосіб, я робила так в першому семестрі і в різних подорожах, якщо їхала довше ніж 2 тижні), тоді ти бачиш куди йдуть всі твої гроші.

Шопінг у Варшаві. Чесно кажучи тут нічого особливого, часто є знижки, вибір кращий в “нецентрових” галереях, тому якщо ти завзятий шопоголік, то потрібно відслідковувати знижки і “хапати” за живе.

Тепер щодо моєї професії: я навчаюся на першому курсі в університеті “Вістула” за професією менеджер, планую стати маркетологом (на бакалавраті потрібно закінчити менеджмент , а потім на магістратуру йти на маркетолога). Що таке маркетолог? Перша моя асоціація – реклама, а гарними словами – це спеціаліст з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг. (приклад : до маркетолога звертається ресторан з проханням придумати “хорошу кампанію” і тут починається робота , так як це digital era потрібно, щоб ресторан мав свій власний сайт, рекламу на фейбуці,інстаграмі, щоб були якісь цікаві пропозиції, знижки…надіюся суть зрозуміла).

Щодо до стосунків на відстані можу сказати, що це не просто. Їдучи з дому я кожен раз плачу, не через те, що мені так хочеться залишитися, а напевно через відчуття  якоїсь такої моментальної втрати. Мені у Варшаві прекрасно (серйозно), якось навіть зручно в плані стосунків (чи то вже привикла просто) – ти встигаєш скучитися, приїжджаючи додому ви цінуєте кожну хвилинку проведену разом. Взагальному, щоб стосунки продовжувалися де б ви не були: в одному місті, в різних країн потрібно вкладати свою душу, обоє повинні старатися, сильно любити і віддаватися повністю, щоб це любов не погасла.

Дякуваю Вам, що читаєте мене!!!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

