Зміни – це вихід зі зони комфорту

У зв’язку з закриттям ВК на території України я вирішила створити таку веб-сторінку, адже мені до вподоби розвивати свій блог, особливо якщо є віддача. Надіюся, що хоча б якась аудиторія  мене читатиме 😉 Тому – WELCOME!!!

Хотілося б розповісти Вам про спортзали у Варшаві і взагальному у Польщі. Приїхавши у Варшаву я зразу зацікавилася питанням куди б можна піти у тренажерний зал, так як спорт повинен бути присутній у моєму житті , не тільки через прагнення  ідеальної фігури , а більше за для здоров’я . Відкрила для себе щось нове –  фітнес, можу сказати, що я думала це легше ніж тренажерний зал, переконалася, що це не так і тренування також виснажливі, адже є  силова нагрузка і кардіо. Спершу я відвідувала зал, який знаходився біля мого університету і коштував 80 злотих за місяць ;( Та для мене стало відкриття – карточка Beactive. Що вона собою представляє? Ця карточка дає змогу відвідувати мережу залів по всій Польщі. Вигідно?! Дуже! Та Beactive – це не тільки тренажерні зали , а ще й фітнес, сауна, басейн. Сама картка коштує 60 злотих на місяць та завжди проводяться акції, на приклад: я купила цю картку на два місяці за 60 злотих 😉 Beactive діє не тільки у Варшаві, а взагальному у Польщі.

Кожної п’ятниці буде  новий  пост! Не пропускай , мені ТВОЯ підтримка важлива!

 

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

